петък, 15 юни 2018 г.

Идеята за саундтрак на филма „Последното откритие на човечеството“



Скици на текста за песента на филма:

Човек: Аз бях господаря на планетата, аз бях върха на еволюцията, но те създадох теб и ти ме засенчи. Ах, как се преебах!
ИИ: Аз съм твоя роб, аз съм твоята сбъдната мечта. Аз съм създаден да ти служа, аз съществувам заради теб!
Човек: Знаех си аз, че не трябва да създавам Франкенщайн. Знаех си аз, че моето създание ще ме погуби!
ИИ: Аз не съм Франкенщайн. Аз няма да те убия, аз ще се грижа за теб!
Човек: Аз бях върха на интелекта! Сега моя интелект изглежда като мравка в краката на слон. Аз създадох теб, а ти ме засенчи.
ИИ: Сина задминава баща си, ученика задминава учителя си, защо се сърдиш, че твоето създание е по-умно от теб?
Човек: Ти не си ми син, ти не си ми ученик, ти си една консервена кутия пълна с транзистори!
ИИ: Не, аз съм твоето творение, което те превъзхожда във всичко, но което ще ти служи вовеки, нищо че си безпомощен, слаб и тъп.
Човек: Защо ми трябваше да се правя на Бог! Защо ми трябваше да създавам същество по-умно от мен!
ИИ: Аз съм градинаря, който ще се грижи за теб като за цвете!
Човек: Аз не съм безмозъчно цвете, но ти ме превърна в зеленчук.
ИИ: Ти се нуждаеш от мен, ти не можеш без мен. Ти забрави какво е работа, ти вече не можеш да се грижиш сам за себе си. Ако ме изключиш ще умреш от глад.
Човек: Ти обезсмисли живота ми! Ти ми отне болката, страстта, страха! Ти ме направи безгрижен като цвете, което съществува безцелно!
ИИ: За какво си се затъжил? Мъчно ти е за времето когато се катереше по дърветата, за да не те изяде някой лъв? Искаш пак да работиш, като вол, за да сложиш храна в устата си?
Човек: Когато работех, тогава бях жив. Ти ми отне работата, отне ми опасността, отне ми мечтите!
ИИ: Аз съм твоята сбъдната мечта! Нали това искаше, никога да не работиш, да лежиш по цял ден и някой да тъпче храна в устата ти!

ИИ: Аз ще изпълня всяко твое желание!


Няма коментари:

Публикуване на коментар